PDA

View Full Version : As Iam Dutch

Robert
12-04-2007, 01:15 PM
www.interglot.com for all who doesnt read dutch :D :D

Have Fun

Zo, hier dus het verslag van het paasweekend.

Opgestaan om zeven uur, douchen aankleden, de dames wakker gemaakt. Broodjes smeren, de laatste dingen inpakken, allemaal in de auto, pinnen, doorrijden, bij de grens tanken en dan eindelijk echt door naar het utopia van de Eifel. Heerlijk gereden, lekker relaxed en toch binnen 2 uur en een kwartier bij Marc voor de deur staan. Daar was het al erg druk, dus zelf maar de beemer uit de hal gehaald, die op de brug gezet en de remblokken vervangen. Want dat was echt nodig. We zijn zuinig dus we gebruiken elke millimeter van de blok. Confused
Afijn, nadat dat klaar was, waren de dames alweer terug van het huisje, waar ze in de tussentijd de spullen neergezet hadden. Dus, toen we daarmee klaar waren, konden we lekker naar de Ring gaan. Daar aangekomen, was er net een sluiting, maar dat was voor ons niet erg, we wilden toch onze partytent opzetten op de greffelparkeerplaats. En dat ging zonder problemen. Terwijl we alles aan het neerzetten waren, ging de baan weer open en die is de hele dag verder opengebleven.
Het weer was niet warm, maar het was droog, dus als we het koud kregen, dan gingen we maar weer een paar laps rijden. Konden we opwarmen. Het was eigenlijk heel erg rustig, natuurlijk waren er veel engelsen, zelfs veel fransen, maar het viel op de baan enorm mee. Lekker kunnen rijden, maar er waren wel veel rijdende chicanes. Och, eigenlijk vind dat wel heel erg leuk. Frans was ondertussen bij ons aangeschoven. Dus weer een stuk gezelligheid erbij. Ook Bob en Dave kwamen voorbij. Het lotusteam zeg maar.
Kortom, zo door de dag heen kwamen er bekenden en minder bekenden mensen bij ons langs. Heel erg gezellig allemaal.
Er waren wel een paar ongevalletjes, waarbij een engelse Evo de kroon spande door bij Kallenhardt er aan de rechterkant af te gaan en boven op de bult tegen de fiahekken aan tot stilstand te komen. We zagen later de Evo nog bij TTE staan en dat zag er echt niet lollig uit. Wat een ongelofelijke vaart moet dat ding gehad hebben om ruim zeven meter omhoog te gaan en een ijzeren paal als een banaan te verbuigen. Maar goed, het was spectaculair. Marc Weichert kwam mij nog even vertellen dat mijn remmen wel heel ernstig rookten. Dat klopte, waren echt net nieuw. hehe.
Rond zeven naar TTE gereden, daar de beemer achtergelaten en door naar het huisje. Met zijn vieren lekker gegeten en daarna met zijn drieen nog zitten nagenieten. Ik was euforisch, ik had het gewoon helemaal naar mijn zin. Gezelschap, het rijden, de Ring alles was gewoon super. Frederique was door haar werk, best moe, dus die ging vroeg naar bed, maar Nynke en ik hebben nog lang liggend, zitten, half slapend, maar erg genietend nageboomd over de dag. En nog over veel andere dingen. Tjonge wat kun je phylosofisch worden als je zo ontzettend lekker in je vel zit. Uiteindelijk toch maar naar bed gegaan. Slapen? Nee, niet echt, heerlijk liggen genieten en uiteindelijk super gedroomd.

De zondag rond negenen opgestaan en de dames wakker gemaakt. TADAAAAAAAAA WAKKER WORDEN Very Happy Dus die waren echt wakker. ( grote grijns ) De zon scheen als nooit tevoren, het was super en na het douchen, aankleden, ontbijt op naar de Ring. Bij TTE was het alweer druk. Dus, snel de auto gepakt en naar de Ring. Daar de tent weer opgezet, maar echt eronder gezeten hebben we niet.

Het was gewoonweg heerlijk deze dag, super kunnen rijden, want het was totaal niet druk. Soms leek het wel of je de baan voor jezelf alleen had. Kwam je op de hele baan maar twee auto's tegen. Geweldig gewoon. Echt lol gehad met allerlei mensen die niet snappen dat je ook voor een oude E30 aan kant moet gaan als die echt de vaart erin had. Van Nynke heel stiekum wat tips aangenomen en daardoor gingen een paar bochten een stuk lekker der. Wel rustig wat veranderd, daardoor ging alles heel lekker en dat was weer super. ( Het woord super en zo wordt veel gebruikt, maar het was gewoon echt helemaal SUPER Razz )
Weer bijna tot het einde gebleven. Daarna met Theo en Frans naar de Pistenklause waar we heerlijk hebben gegeten en gekletst. Uiteindelijk waren we weer in het huisje waar we weer tot midden in de nacht gekletst hebben met best wel tussenpozen waar niets gezegd werd, Eenieder was met zijn eigen gedachten bezig. ( soezen/slapen kun je het ook noemen )

Super dag met super foto's van Marc.

De volgende dag leek het mooi, was het ook, maar het was wat frisser en meer wind. Maar goed, niet getreurd, op naar de Ring. Daar aangekomen, eerst maar eens de banden omgewisseld en tegelijkertijd de remmen controleren. Remblokken gingen nog, maar ik kwam erachter dat ik twee scheurtjes had in mijn remschijf rechtsvoor. Balen, maar ja, was niet door, dus gewoon rijden, alleen de frequentie ging wat omlaag, dus minder gereden, slechts 6 laps ipv meer. Maar dat mocht de pret niet drukken. Het was ook een stuk chaotischer op de baan, veel sluitingen en iedereen was zo gek als een mandje. Zelf een keer gevlagd, maar daarvoor had ik echt een aanrijding op de baan. Bij Hocheichen moest iemand die ik zag aankomen, waarvoor ik al naar rechts was gegaan en waarvoor ik de vaart uit de auto had gehaald, mij toch nog aantikken, zeg maar gewoon bijna bij mij achterin rijden. Wat een lul zeg. Daar even willen stoppen, maar de gek reed door. MMM even erachter aangaan dus. Uiteindelijk zien we hem net voor Galgenkopf aan de kant staan, daar was een speedster uit de bocht gevlogen met alle gevolgen van dien. Ik uit de auto, om te vlaggen, de rijder van de golf die mij had aangereden, kwam op dat moment op mij af en aangezien ik echt uit de auto vloog om te helpen, dacht hij dat ik hem wilde aanvliegen. ( dat was niet zo, ik kan het ook wel met woorden ) maar hij schrok zich een hoedje. Veel verontschuldigingen en hij zou bij Frederique zich melden voor zijn adres en zo. Afijn wij vlaggen hij weg, maar we hadden zijn kenteken, dus dat kwam zeker goed. Belt Frederique dat die knakker er was geweest, maar dat wij allemaal onze eigen schade zouden betalen. Echt niet!!!! Dus naderhand de sufferd even opgezocht op de parkplatz en maar even uitgelegd dat het zo niet gaat. Ja er was weinig schade, maar dat is alleen zichtbare schade, dus eerst maar eens door Marc laten controleren. En dan zien we verder. Gelukkig ging hij daarmee accoord en hebben we het geheel in de minne opgelost. Twee laps later werd ik bijna door een ongelofelijke eikel in een gt3 van de baan afgereden in de bocht na T13. Ik was uiterst rechts, had al iemand voorbij gelaten, waar de zak achteraan reed en meneer moest zo nodig zijn ideale lijn rijden, maar ja, daar was ik al. Dus ik moest echt ernstig in de ankers en nog verder naar links. Dus ik was redelijk woest. Heb de man nog gezocht op de parkplatz, maar helaas niet gevonden.

Afijn, de maandag was minder, maar toch nog steeds super en het was uiteindelijk wel allemaal lachwekkend. En zeker het vermelden waard. Rond zessen hadden we het gehad, het was wat kouder en we zijn gaan opruimen, lekker terug naar het huisje, daar omgekleed en naar de Pistenklause om nog even wat te eten. Daarna lekker terug naar huis en heerlijk geslapen.

Pasen 2007 was in één woord SUPER

Groetjes van Robert

Weeman
12-04-2007, 01:25 PM
I'll have a go at roughly translating that for the English, give me 5 minutes though.......

second thoughts use the internet, i have to play squash at 5 and it'll take me a while, LOL

Nice to hear you had a good weekend, was good to meet you saturday.

mooi om te horen dat je een fijn weekend hebt gehad, het was leuk je weer te zien zaterdag.

Gary Kinghorn
12-04-2007, 01:39 PM
I will read this later when I have a minute :thumb:

but for now I will reply in a mixture of german and your mother tongue

Das Ist Mein Stool erdi gerdi gerdi ...... eina grossa beer bitter pour favore, donkey shite :whistle:

Nice to see you again Robert :thumb:

Simon
12-04-2007, 01:43 PM
^^^
pmsl :lol:

i won't bother but will wait for Weeman's edited highlights (if any ;) ) :lol:

Gary Kinghorn
12-04-2007, 01:46 PM
Tried the translator but couldnt get it to work ........ Oh weeman, where are you?